Sveriges enda märkesförsäkring för Nissan
Hantera din skada digitalt
Om du råkat ut för en skada eller olycka så är mer krångel det sista du ska behöva uppleva. Så tänker vi när vi utvecklar och ytterligare förbättrar vår service så att hela skadeprocessen ska gå så smidigt som möjligt. Och framförallt - ske på dina villkor.
1. Gör skadeanmälan online i mobilen
Har du råkat ut för en skada kan du göra en skadeanmälan direkt i mobilen. Du kan anmäla din skada dygnet runt. Snabbt, enkelt och säkert!
- Legitimera dig med Mobilt Bank-id.
- Handläggning börjar direkt när anmälan är komplett.
2. Fotobesikta skadan på 5 minuter
Med vår fotobesiktning besiktar du skadorna själv med mobilen. Du slipper åka till verkstaden för en förbesiktning.
- Börja med att göra skadeanmälan online.
- När du är klar får du en länk via mejl med instruktioner.
- Gör en fotobesiktning av skadorna med mobilen.
- Verkstaden kontaktar dig och bokar tid för reparation.
3. Du kan följa ditt ärende på Mina sidor
Så fort du anmält din skada kan du börja följa ditt ärende genom att logga in på Mina sidor som är öppet dygnet runt.
- Ställ frågor till din skaderådgivare.
- Du kan även komplettera din anmälan.
- Följ ditt skadeärende och bilens reparation hos verkstaden.
Så här säger våra kunder
I vissa fall kan man känna en osäkerhet inför att allt fungerar som det ska när man inte pratat med en skaderådgivare över telefon. Vi arbetar hela tiden för en smidig och enkel digital skadehantering för dig som kund. Här är några röster om vår digitala skadehantering.